Har du en fråga?
- Vår leverantid är 2-7 arbetsdagar inom Norden. Cirka 10 arbetsdagar utanför Norden.
- Vi har idag inte något expressalternativ.
- När ditt paket skickas från vårt lager mottog du ett mail med en spårningslänk där du kan spåra ditt paket. Kan du inte se ditt paket via spårningslänken, är du välkommen att kontakta oss här
- Ja. När ditt paket skickades från lagret har du mottagit ett mail med en spårnigslänk där du kan följa ditt paket.
- När ditt paket skickas från lagret skickas mail till dig med information att ditt paket är på väg till dig tillsammans med en spårningslänk där du kan följa ditt paket.
- I Sverige kan du välja Postnord, Budbee, och Instabox .
- Hämtar du inte ut ditt paket från ditt ombud kommer det automatiskt att skickas tillbaka till oss efter 7 dagar. Vi tar då ut en avgift på 250 SEK för ej uthämtat paket. Se våra köpvillkor här
- Vi har fri frakt över ett visst belopp. Handlar du under detta belopp eller önskar ett annat fraktsätt än det som är fraktfritt, är frakten en extra kostnad.
- Du kan gå till ombudet och ange de fyra sista siffrorna i spårningslänken (som du har mottagit per mail) tillsammans med ID om de ber om detta. Du är även välkommen att kontakta vår kundtjänst här
- Prova att uppdatera länken igen. Några gånger uppdateras länken några dagar innan paketet kommer fram. Har du inte mottagit paketet efter någon dag, kontakta oss gärna här så hjälper vi dig vidare.
Min Order
- Beställningar lagda vardagar före kl 12:00 skickas samma dag. Övriga skickas nästkommande vardag.
- Kolla gärna om den har hamnat i din mails skräpkorg. Vid lanseringar och högre tryck på hemsidan kan även orderbekräftelsen dröja något innan den kommer fram. Har du inte mottagit din orderbekräftelse dagen efter ett köp, kontakta oss gärna här så skickar vi den till dig.
- Vi kan inte lägga till en produkt på en redan lagd order. Du är varmt välkommen att lägga en ny order.
- Du är alltid välkommen att maila oss här så hjälper vi gärna till att kolla upp om det är möjligt. Det är dock ingen garanti.
- Du kan alltid maila oss här och kolla om det är möjligt. Har ordern redan hunnit processas är det dessvärre inte möjligt.
- Vi har en leveranstid på 2-7 arbetsdagar. Har du inte mottagit din order efter detta tidsspann, kontakta oss gärna här så hjälper vi dig med din order.
- Det är dessvärre inte möjligt att ändra betalsätt efter en lagd order. Har du några frågor gällande din betalning, är du alltid välkommen att kontakta vår betalningsleverantör Klarna.
- Du kan alltid skjuta upp fakturan via Klarna eller kontakta oss här så hjälper vi dig med det.
- Du finner all information hur du gör en retur här
Vänligen gör en retur enligt nedan och lägg en ny order med den/de artiklar som du önskar att byta till.
Lägg med en lapp i paketet med ditt ordernummer samt kontaktuppgifter och skicka gärna paketet spårbart (ej REK) för att underlätta returhanteringen. Vi rekommenderar Postnords tjänst 'Postpaket inrikes' (välj 'Hem' som leveranssätt): https://portal.postnord.com/skickadirekt/?_ga=2.20947579.2100471577.1669193621-960168910.1667910133 till:
Bonver Logistics
Att: Ani Who Gåshaga brygga 1 181 85 Lidingö
Så snart vi har mottagit din retur kommer vi stryka fakturan/återbetala dig.
Lägg med en lapp i paketet med ditt ordernummer samt kontaktuppgifter och skicka gärna paketet spårbart (ej REK) för att underlätta returhanteringen. Vi rekommenderar Postnords tjänst 'Postpaket inrikes' (välj 'Hem' som leveranssätt): https://portal.postnord.com/skickadirekt/?_ga=2.20947579.2100471577.1669193621-960168910.1667910133 till:
Bonver Logistics
Att: Ani Who Gåshaga brygga 1 181 85 Lidingö
Så snart vi har mottagit din retur kommer vi stryka fakturan/återbetala dig.
- Kontakta gärna vår kundtjänst här tillsammans med en bild som visar hur paketet har skadats så hjälper vi dig gärna vidare.
- Inom 30 dagar efter att vi har mottagit din retur. Då sker återbetalning till ditt konto eller kreditering av din faktura.
- Upplever du att du har mottagit en defekt produkt är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice här så hjälper vi dig gärna vidare.
Betalning & Återbetalning
- Loggar du in på ditt konto i Klarna hittar du all information gällande din betalning.
- Dessvärre har vi inte möjlighet att uppdatera betalsätt på en redan lagd order. Har du en fråga gällande din betalning, är du alltid välkommen att kontakta vår betalningsleverantör Klarna.
- Har det inte dragits eller reserverats pengar från ditt konto kan det vara så att din order inte har gått igenom, alternativt har du valt att betala via delbetalning eller faktura. Kontakta gärna vår kundtjänst här så hjälper vi dig.
- Det kan ta upp till 30 dagar för oss att hantera återbetalningar. Kontakta gärna vår kundtjänst här om den tiden har överskridits så kollar vi på ditt ärende.
- Du skriver in ditt presentkortsnummer i kassan. Det finns ett fält i kassan där du skriver in koden.
- Fakturan får du via mail när ditt paket har skickats från vårt lager. Har du inte mottagit den kan du även logga in på ditt konto på Klarna alternativt kontakta vår kundtjänst här
- Det kan finnas flera olika anledningar men ett tips är att logga in på din internetbank och kika om ditt kort är öppet för internetköp.
- Kolla i din skräpkorg om den har hamnat där. Har den inte det, är du varmt välkommen att kontakta oss här så hjälper vi dig vidare.
Min sida & Inloggning
- Du kan klicka på “glömt lösenord” så skickas en återställningslänk till dig.
- Du ser alla dina ordrar
- Se vilka produkter du har på bevakning
- Kan lämna recensioner på produkter du har köpt
- Hitta köpta presentkort
- Se vilka produkter du har på bevakning
- Kan lämna recensioner på produkter du har köpt
- Hitta köpta presentkort
- En tid efter att du har mottagit din produkt skickar vi ett mail till dig där du kan recensera din produkt. Du kan även logga in på mina sidor och lämna en recension där.
- Via mina sidor finner du samtliga av dina ordrar som är beställda med samma mailadress som är knuten till ditt konto.
- Vi säljer endast elektroniska presentkort d v s att du får presentkort direkt efter köp till den mail du angivit i kassan.
- Du får ditt presentkort per mail direkt efter ditt köp. Presentkortet är giltigt i 12 månader.
- Börja med att kolla om det har kommit i din skräpkorg. Om inte, kontakta oss gärna här så hjälper vi dig.
- Du får presentkortet några minuter efter genomfört köp.
- Presentkortet är giltigt i 12 månader.
- Presentkortet skickas till den mail du angav i kassan.
- Det går bra, ange samtliga koder med ett kommatecken i kassan.
- Använder du inte hela summan vid första köpet kan du använda resterande belopp inom 12 månader på nästa köp.
- Våra produkter säljs endast på vår hemsida. Har du några frågor är du alltid välkommen att skicka ett mail till oss här.
- Hos oss på ANI har du alltid 3 års garanti på dina smycken. Garantin gäller tillverknings- och materialfel. Garantin täcker inte slitage eller skador genom olyckshändelse. Spara din orderbekräftelse/faktura eftersom det är ditt garantibevis.
- På respektive produkt kan du klicka i “påminn mig” och skriva in din mailadress. Du får då ett mail så fort produkten är åter i lager.
- Ett smycke som är pläterat i guld har ett överdrag av guld. Alla våra smycken som är guldpläterade med 18kt har ett tjockt lager av guld och smyckets kärna består av olika metaller som sterling silver eller mässing. För att guldpläteringen ska hålla länge är det viktigt att ta väl hand om våra smycken. Du kan läsa om smyckesvård här.
- Nej. Alla våra smycken är nickelfria och allergivänliga.
- Nej. Alla våra smycken är blyfria.
- Cubic zirconia, CZ, är en hård och syntetisk ädelsten som tillverkas kemiskt. Den syntetiska stenen används för att skapa gnistrande örhängen, halsband, armband och ringar.
- Dessvärre kan vi för tillfället inte slå in ditt paket.
- Nej. Alla våra smycken är fria från kadmium.
Vi är stolta att presentera att vi är medlemmar i Responsible Jewellery Council. RJC är den ledande organisationen i smyckesbranschen globalt som ser till att skapa en hållbar försörjningskedja. Läs mer om RJC här
Sociala Medier & PR
- Du är välkommen att maila vår kundtjänst på info@ani-jewels.com
- Vi är otroligt glada att du tycker om våra produkter och är intresserad av att bli återförsäljare. Dock säljer vi våra produkter exklusivt på vår egen hemsida.
- Vi finns här: Youtube, Instagram, TikTok, Facebook.